eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak
    grają - czy to kpina z klienta?
    Date: Thu, 28 May 2015 10:47:49 +0200

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości
    W dniu 28.05.2015 o 10:33, nadir pisze:

    >Z zasady nie kupuję nowych samochodów. Jednak jakbym kupował, to
    >niewykluczone że bym się zdecydował na zakup na podstawie li tylko
    >parametrów i renomy marki.

    Jest znana historia Lotusa Elise - portfel zamowien sobie zapelnili na
    etapie prototypow.
    Reklamy w Playboyu wystarczyly.

    Podobnie ... u nas tego nie ma, ale na swiecie sporo ludzi sie napala
    na nowy model zanim jeszcze wejdzie do masowej produkcji.
    Za to maja potem przyjemosc jezdzenia "najnowszym modelem".
    Widac jest wazniejsza niz "usterki wieku dzieciecego" :-)

    >Z resztą, z nowymi samochodami chyba często tak jest, że to co
    >oglądasz
    >a to co kupujesz (zamawiasz i jest do odbioru po jakimś czasie) to
    >różne
    >egzemplarzem, z różnym wyposażeniem itd...

    Niekoniecznie, bo jesli starannie sie przylozyles, to ogladales model
    ktory zamowiles.
    Ale jazdy probnej niekoniecznie da sie zrobic.

    J.