eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak
    grają - czy to kpina z klienta?
    Date: Thu, 28 May 2015 01:30:07 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <mk5k2f$q52$1@mx1.internetia.pl>
    References: <5564da7a$0$27524$65785112@news.neostrada.pl> <mk2nj6$fg$3@dont-email.me>
    <mk2o9u$vg1$1@node1.news.atman.pl>
    <5565599a$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <mk44ou$bm5$1@node1.news.atman.pl>
    <5565faad$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
    <mk56di$fo8$2@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1432769423 26786 78.10.177.126 (27 May 2015 23:30:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 May 2015 23:30:23 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    In-Reply-To: <mk56di$fo8$2@node1.news.atman.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:748412
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "RadoslawF"

    >>>
    >> A jak przyjdziesz po coś do sklepu i sprzedawca zaproponuje
    >> towar w rozpakowanym czy rozdartym opakowaniu to kupisz
    >> bez słowa czy poprosisz o nie używany/wyjmowany ?
    >
    > Oczywiście.
    >
    > Mało tego. W drugim Euro w końcu otworzyli mi dwa komplety słuchawek.
    > Przesłuchałem oba. Wziąłem jeden z nich, ale ponieważ niezdarny
    > sprzedawca rozdarł opakowanie przy otwieraniu do testów - zamówiłem
    > słuchawki nieotwierane.
    >
    Mijasz się z prawdą.
    Najpierw piszesz że oczywiście a potem kupując chcesz jednak
    nieotwierane.
    ---
    Nie widać by się mijał.

    I nie zastanowisz się kto ma zapłacić za otwarcie, a będzie kosztowne
    bo opakowanie rozdarte.
    ---
    Za otwarcie zapłacił klient kupując jeden z dwu egzemplarzy. Za leżenie na
    półce płaci sprzedawca.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1