eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW pozwie - przekroczenie terminu czy niezgodność?Re: W pozwie - przekroczenie terminu czy niezgodność?
  • Data: 2012-02-09 21:58:08
    Temat: Re: W pozwie - przekroczenie terminu czy niezgodność?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz napisał(a) :
    > W dniu 2012-02-09 22:44, Zbynek Ltd. pisze:
    >> Elo
    >>
    >> Przygotowuję pozew przeciw nieuczciwemu sklepowi.
    >> Mam potwierdzenie, że otrzymali maila z reklamacją. Nie raczyli na
    >> niego w ogóle odpowiedzieć.
    >> Potem odpowiedź wysłali 16-go dnia od otrzymania pisemnej reklamacji.
    >> Ewidentne uznanie z tytułu przekroczenia 14 dni.
    >>
    >> Dodatkowo wg ich testów urządzenie mieści się w parametrach.
    >> Jednakże użyto do testów dodatkowego wyposażenia, które nie jest
    >> wyszczególnione w instrukcji obsługi. W ogóle. Nawet jako zalecane.
    >> Więcej wręcz - w mailu, sprzed zakupu, stwierdzili, że żadne
    >> specjalne, dodatkowe wyposażenie nie jest konieczne.
    >> Czyli podsumowując: urządzenie jest niezgodne z umową.
    >>
    >> Czy w pozwie podnieść oba argumenty, czy wystarczy tylko ten
    >> pierwszy z przekroczeniem terminu?
    >
    > Wystarczy argument z przekroczenia terminu (co oznacza uznanie
    > reklamacji). Pozostałe argumenty podnosi się zazwyczaj "z ostrożności
    > procesowej"

    Otóż właśnie to miałem na uwadze :-)

    > i zwykle (jak i tutaj) ich objętość i zawiłość znacznie
    > przekracza analogiczne parametry argumentu podstawowego :)

    Oczywiście :-)

    --
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się
    wszystkie możliwości.]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1