eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW pozwie - przekroczenie terminu czy niezgodność?Re: W pozwie - przekroczenie terminu czy niezgodność?
  • Data: 2012-02-09 21:50:41
    Temat: Re: W pozwie - przekroczenie terminu czy niezgodność?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-02-09 22:44, Zbynek Ltd. pisze:
    > Elo
    >
    > Przygotowuję pozew przeciw nieuczciwemu sklepowi.
    > Mam potwierdzenie, że otrzymali maila z reklamacją. Nie raczyli na
    > niego w ogóle odpowiedzieć.
    > Potem odpowiedź wysłali 16-go dnia od otrzymania pisemnej reklamacji.
    > Ewidentne uznanie z tytułu przekroczenia 14 dni.
    >
    > Dodatkowo wg ich testów urządzenie mieści się w parametrach.
    > Jednakże użyto do testów dodatkowego wyposażenia, które nie jest
    > wyszczególnione w instrukcji obsługi. W ogóle. Nawet jako zalecane.
    > Więcej wręcz - w mailu, sprzed zakupu, stwierdzili, że żadne
    > specjalne, dodatkowe wyposażenie nie jest konieczne.
    > Czyli podsumowując: urządzenie jest niezgodne z umową.
    >
    > Czy w pozwie podnieść oba argumenty, czy wystarczy tylko ten
    > pierwszy z przekroczeniem terminu?

    Wystarczy argument z przekroczenia terminu (co oznacza uznanie
    reklamacji). Pozostałe argumenty podnosi się zazwyczaj "z ostrożności
    procesowej" i zwykle (jak i tutaj) ich objętość i zawiłość znacznie
    przekracza analogiczne parametry argumentu podstawowego :)

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1