eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW pozwie - przekroczenie terminu czy niezgodność?Re: W pozwie - przekroczenie terminu czy niezgodność?
  • Data: 2012-02-11 07:54:26
    Temat: Re: W pozwie - przekroczenie terminu czy niezgodność?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-02-10 18:37, Gotfryd Smolik news pisze:
    > On Thu, 9 Feb 2012, Zbynek Ltd. wrote:
    >
    >> Elo
    >>
    >> Przygotowuję pozew przeciw nieuczciwemu sklepowi.
    >> Mam potwierdzenie, że otrzymali maila z reklamacją.
    >
    > "że".
    > Tak z ciekawości - a jak wygląda sprawa dowiedzenia *kiedy*
    > go otrzymali?
    > Załóżmy dla uproszczenia teoretycznie, że ich serwer pocztowy
    > był wyłączony przez 3 początkowe doby.
    > Albo ichni informatyk będzie twierdził, że w firewallu coś się
    > rozkonfigurowało i niektóre połaczenia były odrzucane... załóżmy ;)
    >
    > "Chęć wysłania" chyba nie wyczerpuje wersji "mógł się z łatwością
    > dowiedzieć"?
    >
    >> Nie raczyli na
    >> niego w ogóle odpowiedzieć.
    >> Potem odpowiedź wysłali 16-go dnia od otrzymania pisemnej reklamacji.
    >> Ewidentne uznanie z tytułu przekroczenia 14 dni.
    >
    > Przy założeniu, że maila dostali w dniu wysłania :)
    >
    > "ostrożności procesowej" bym się więc nie wyzbywał :D

    Gotfryd, czytasz na co odpisujesz? :) Przecież napisał, że potem wysłał
    pisemną reklamację, zakładam zatem, że termin upłynął od tej właśnie formy.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1