    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Date: Mon, 27 Sep 2021 22:39:38 +0200

    > Wyobraź sobie, ze wojsko miał AKM-y i trenowalno przy ich użyciu walkę
    > wręcz kolbą i bagnetem.

    Ale nie jesteś na tyle tępy żeby nie załapać różnicy pomiędzy walką z
    uzbrojonym typem, a BICIEM kolbą ludzi koczujących od kilku dni w
    krzakach przy granicy?
    Czy może jednak jesteś i nie łapiesz różnicy?

    > Że też nikt przed Tobą na ten pomysł nie wpadł.

    Jak widać wpadł, ale pewnie młotek nie bardzo do munduru pasuje, stąd
    rozważania, że kolba się może popsuć.

    > Popatrz, a tu nikt poza Tobą nie potrafi dostrzec tego problemu.

    To, że nie jesteś sam i że ostatnio sporo takich dziwolągów wypełzło z
    nor, dla których problemem godnym przedyskutowania jest to, czy kolba
    wytrzyma bicie ludzi, a nie fakt bicia ludzi, nie oznacza, że nikt nie
    dostrzega. Więc nie pierdol, że nikt.

    > A to nie wiem. Sądzę, ze z tego powodu, ze nikomu nie przyszło do głowy
    > sie nad tym zastanawiać.

    Aha. Czyli śpb nie przewidują bicia kolbą, bo nikt się nad tym nie
    zastanowił... ja pierdolę...

    Nie przyszło ci przez myśl (choć tak przez ułamek sekundy... jakaś
    odrobinka człowieczeństwa...), że może jednak nie przewidują, BO WŁAŚNIE
    KTOŚ SIĘ NAD TYM ZASTANOWIŁ i nie dlatego, bo się kolby psują?
    Odrobinka... Czy może nie ma u ciebie już żadnej szansy na rozumną
    refleksję?

    Tak przy okazji... nasz KK nie przewiduję np. obcinania rąk, łamania
    kołem i palenia ludzi na stosach. Też uważasz, że dlatego, bo nikomu nie
    przyszło do głowy żeby się nad tym zastanowić?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr