  • Data: 2021-09-20 14:51:32
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Sep 2021 13:44:43 +0200, Olin wrote:

    > Bardzo ciekawe. Jesteś, można rzec, niewyczerpanym źródłem zadziwiających
    > wiadomości o świecie.
    >
    > Romskie slumsy widziałem w Krásnohorskim Podhradiu koło Rożniawy, która
    > złośliwie leży niedaleko granicy węgierskiej.
    >
    > Tutaj akurat mamy ciekawy skład etniczny:
    > Słowacy - 23,36%
    > Czesi - 0,34%
    > Romowie - 28,06%
    > Węgrzy - 47,18%
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Kr%C3%A1snohorsk%C3%A9
    _Podhradie

    A z kolei
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Stara_Le%C5%9Bna

    11% Romow tuz przy granicy.
    W sasiedniej Nowej Lesnej tez IMO Cyganow sporo.
    Tylko ... slumsami to ja bym tego nie nazwal, wille mieli wieksze niz
    niejeden Polak.
    No ale co sie dziwic - 10 pokojow .. dla turystow.
    Nasi gorale tez tak maja :-)

    A tu jeszcze taki maly konflikt graniczny
    https://dziennikpolski24.pl/romowie-ze-slowacji-rusz
    yli-na-borowki-opanowali-juz-rejon-wierchomli-i-lomn
    icy/ar/3162342

    J.