  • Data: 2021-09-19 12:28:55
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.09.2021 o 12:01, A. Filip pisze:

    > Mój próg _względnie łatwej_ tolerancji to przyjmowanie _wszystkich_
    > imigrantów (nie tylko uchodźców) z limitem rocznym 1 promila populacji
    > (38_000 rocznie).

    Można i taki współczynnik przyjąć, ale pod warunkiem, że będzie to się
    równo rozkładało między kobiety i dzieci, nawet całe rodziny. Bo to co
    teraz czeka nad granicą wschodnią i jest wyłapywane nad zachodnią to w
    ponad 90 procentach zdrowe 20-30 letnie byczki, u których tolerancja
    działa tylko w jedną stronę, tzn trzeba ich tolerować, oni już
    cokolwiek/kogokolwiek niekoniecznie.
    No i nie zapomnijmy, że w ostatnim czasie Polska wchłonęła od miliona do
    dwóch milionów Ukraińców, więc limit jednego promila populacji mamy
    wyrobiony na najbliższe ćwierć wieku.