    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Date: Sat, 18 Sep 2021 19:34:24 +0200

    W dniu 18.09.2021 o 13:22, A. Filip pisze:
    > Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Ja się mogę (z trudem) zgodzić że UE potrzebuje milionów imigrantów.

    Dobrze, że dodałeś z trudem.
    Zżeramy własną planetę, więc obecnie problemem nie jest to, gdzie jaki
    człowiek mieszka i czy trzy miliony przesunie się w lewo, czy wprawo, w
    górę, czy w dół.
    To jest problem zastępczy - wydumany przez prawactwo, które uroiło
    sobie, że ma jakieś większe prawa (nadane przez jakiegoś boga, czy coś
    takiego) do mieszkania w lepszym regionie, niż inni ludzie.
    Prawdziwym problemem jest ilość ludzi w ogóle, ale lepiej grzmieć z
    ambony, że antykoncepcja to zło i idzie się za to do piekła, a jak się
    nie będzie rodzić więcej Polaków, to świat się skończy i piekło zamarznie.

    > Ni złamanego wuja nie zgodzę się że UE powinno ryzykować
    > *kolejną niekontrolowaną* falę napływu (milionów) imigrantów.
    > Chce UE milionów imigrantów? To niech to wystęka wprost zamiast
    > załatwiać sprawę pod stołem z tchórzliwym wykrętem na podorędziu
    > "my tego nie chcieliśmy".

    To jest właśnie polityka. Jeszcze jest za dużo zrytych przez religię
    beretów. Najwyraźniej 100 lat powszechnego dostępu do edukacji nie
    wystarczyło.
    Obecnie nie wystarczy wystękać wprost i zaryzykować dojście do władzy
    faszystów, którzy będą budować obozy koncentracyjne dla migrantów
    nieprawomyślnej religii. Trzeba najpierw rozdzielić definitywnie władzę
    od religii, a wtedy przestanie mieć znaczenie jakiego wyznania jest
    migrant, bo nie będzie obaw, że zdominują swoją religią prawo (a
    przynajmniej będzie mniejsza szansa).

    I tego właśnie kato-prawactwo nie rozumie kompletnie, że im bardziej
    domagają się religii w szkołach, religii w urzędach itd., tym większy
    bat na siebie kręcą, gdy zmieni się religia. To właśnie im powinno
    zależeć najbardziej na rozdziale państwa od religii, a nie ateistom. Bo
    ateiście jest bez różnicy w jakim reżimie religijnym żyje.

    Ja np. nie widzę różnicy między katolickim miłosierdziem trzymania ludzi
    w obozach, a talibskim zakazem edukacji kobiet. Te przetrzymywane w
    obozach też nie mają dostępu do edukacji.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr