  • Data: 2010-04-15 12:02:02
    Temat: Re: Uzupełnienia pozwu?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    olgierd pisze:

    > Zwykle nawet jeśli żądam (z powołaniem się na art. 98 par. 2 kpc) -- bez
    > znaczenia czy jako strona, czy jako pełnomocnik -- nie dostaję nic. "W

    Ach, czyli nie występujesz jako adwokat. A jakoś uzasadniasz żądane
    koszty? W par. 2 określone jest, że są to "koszty przejazdów do sądu
    strony lub jej pełnomocnika oraz równowartość zarobku utraconego wskutek
    stawiennictwa w sądzie", czyli raczej nie widzę nic do zasądzenia na
    podstawie samego nakazu zapłaty. Gdybyś występował jako adwokat itp, to
    wówczas faktycznie - par. 3. - bez względu na faktyczne koszty.

    > pozostałym zakresie oddalić" albo nawet wniosek jest w ogóle olany przez
    > sąd.
    >
    > Tu chyba nawet nie napisałem tego -- i jaka miła niespodzianka
    > (aczkolwiek uważam, że błąd sądu).

    Pewnie tak, ciekawe czy do odkręcenia po uprawomocnieniu się nakazu.

    --
    Liwiusz