  • Data: 2010-04-15 11:49:33
    Temat: Re: Uzupełnienia pozwu?
    Od: olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 13:42:48 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > A żądałeś w pozwie zwrotu kosztów procesu "wg norm przepisanych"? Jak
    > rozumiem, byłeś pełnomocnikiem powoda?

    Zwykle nawet jeśli żądam (z powołaniem się na art. 98 par. 2 kpc) -- bez
    znaczenia czy jako strona, czy jako pełnomocnik -- nie dostaję nic. "W
    pozostałym zakresie oddalić" albo nawet wniosek jest w ogóle olany przez
    sąd.

    Tu chyba nawet nie napisałem tego -- i jaka miła niespodzianka
    (aczkolwiek uważam, że błąd sądu).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl