  • Data: 2006-03-28 15:48:20
    Temat: Re: Uzasadnienie wyroku
    Od: vel konrad <giedr@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To ja wiem ze sie uprawomocnil juz po 2 tygodniach od dnia rozprawy czyli 27
    > stycznia byl juz prawomocny lecz probuje uzyskac uzasadnienie (potrzebne mi
    > to jest w innym sadzie aby uznano wypadek przy lub wczasie pracy bo bylem
    > wtedy w delegacji) sedzia uzasadniajac go mowil o sliskiej nawierzchni, zlym
    > oznakowaniu drogi itp. jedank w wyroku tego nie bylo dlatego pytam czy jest
    > szansa na uzyskanie uzasadnienia.

    po 3. tygodniach. a wniosek o uzasadnienie (niezaleznie, czy napiszesz o
    sporzadzenie i dorecznie, czy tylko doreczenie, badz np. wyslanie itp.,
    a nawet jezeli sporzadzisz go na papierze toaletowym) sklada sie w
    terminie tygodniowym od ogloszenia sentencji.

    po terminie oczywiscie nikt ci uzasadnienia nie napisze, bo (a) nie jest
    taki glupi; (b) oczywiscie mu sie nie chce (c) przepisy uwzgledniaja
    powyzsze okolicznosci.

    a co do wypadku przy pracy, to inny sad sam to zbada - prostujac
    protokol powypadkowy.