  • Data: 2014-05-22 16:42:49
    Temat: Re: Uwolnij rozmowy - darmowe do?adowania
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-22 16:16, Piotrek pisze:

    > IMHO to za mało, ażeby przeżyć w *realnym* świecie. Dodałbym do tego
    > chociaż kilka dość oczywistych formułek w stylu "nie ma czegoś takiego
    > jak darmowe obiady/doładowania".

    Dlaczego taka formułka klajstrująca złodziejską rzeczywistość?
    Jeśli napisał że darmowe a wszyscy posługujący się polskim językiem tak
    to rozumieją (bez wertowania drobnych druczków) to sam jest sobie winien
    niechlujnego poinformowania potencjalnego klienta.
    Ma rozdać za darmo jak obiecał, wyrok sądu i poszedł z torbami.
    Następnym razem zanim będzie chciał kogoś oszukać zastanowi się dwa razy.
    Przecież naród należy uświadamiać nawet bolesnymi metodami. :-)

    > Z tym "ewidentnym* to bym nie przesadzał. IMHO "bijemy piankę" bez
    > wiarygodnej znajomości treści rzeczonego emaila / strony webowej.

    Tak można wytłumaczyć całe rzesze "cfaniaków" internetowych czy smsowych
    którzy codziennie oszukują ludzi.
    Oni ciągle to robią i to coraz bardziej bezczelnie bo my na to pozwalamy
    olewając istniejące już prawo.

    PS. Moja żona od jakiego czasu dostaje smsy w stylu:
    "Wyślij smsa bo jak nie to jutro zginiesz"
    To już przestaje być śmieszne.