  • Data: 2014-05-22 17:41:15
    Temat: Re: Uwolnij rozmowy - darmowe do?adowania
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-05-22 16:42, z wrote:
    > Dlaczego taka formułka klajstrująca złodziejską rzeczywistość?

    Dlatego, że rozmawiamy o realnym świecie. W którym w szczególności
    usługi nie muszą być świadczone z Polski, a co za tym idzie nie muszą
    być karalne w świetle prawa lokalnego.

    Już nie mówiąc o tym, że cały czas odnosisz się do jakichś
    kryminogennych klimatów ...

    A tymczasem pierwszy lepszy przykład z brzegu: amazonowe free books dla
    kindla w PL kosztowały (o ile mnie pamięć nie myli) 0.99$
    Oszustwo?

    A wystarczy użyć mózgu i nie kupić ażeby nie zostać "oszukanym" (lub
    oszukanym).

    > Jeśli napisał że darmowe a wszyscy posługujący się polskim językiem tak
    > to rozumieją (bez wertowania drobnych druczków) to sam jest sobie winien
    > niechlujnego poinformowania potencjalnego klienta.

    A jak jeden rozumie to inaczej to co wtedy? ;-)

    > [...]
    > Tak można wytłumaczyć całe rzesze "cfaniaków" internetowych czy smsowych
    > którzy codziennie oszukują ludzi.
    > Oni ciągle to robią i to coraz bardziej bezczelnie bo my na to pozwalamy
    > olewając istniejące już prawo.

    Ale czytałeś tekst źródłowy, czy tak tylko "bijesz pianę"? ;-)

    > PS. Moja żona od jakiego czasu dostaje smsy w stylu:
    > "Wyślij smsa bo jak nie to jutro zginiesz"
    > To już przestaje być śmieszne.

    Zgłoś stalking na policji i zdaj relację jak poszło.

    P.