  • Data: 2014-05-22 17:22:23
    Temat: Re: Uwolnij rozmowy - darmowe do?adowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ty byś pewnie chciał żeby jakieś wyspecjalizowane komórki Państwa
    > sprawdzały za Ciebie np. oferty na allegro żebyś przypadkiem nie kupił
    > od gościa co ma same negatywy. A jak kupisz to winny: system, allegro,
    > Państwo itp. ale nie Ty

    Oczywiscie.
    Chciałbym zeby reklama była w miare uczciwa. Rozumiem, ze jak sie w
    reklamie mówi, ze ten proszek jest najlepszy to nie ma sie co czepiac.
    Ale jak sie mowi, ze ten proszek jest najlepszy a po kupieniu okazuje sie
    ze to nie jest proszek to juz jest cos nie tak.

    P.S. Jeżeli masz zamiar znowu zepsuc kodowanie to nie oczekuj mojej
    odpowiedzi.