  • Data: 2014-05-23 12:00:47
    Temat: Re: Uwolnij rozmowy - darmowe do?adowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotrek p...@p...na.berdyczow.info ...

    > I tłumaczenia, w rodzaju "w życiu by mi nie przyszło do głowy, że 25+25
    > jest różne od zera" albo "nie przepuszczałem, że kursy walut mogą się
    > zmieniać" są ostatnio może i trendy. Ale słabo świadczą o praktyce w
    > używaniu tego mózgu.

    Ale tak szczerze - czytasz zawsze i wszedzie kazdy regulamin?
    Od A do Z?

    Ostatnio była taka sprawa z gosciem ktory zbierał kase na chorego
    dzieciaczka - matce tego dzieciaczka dał jakies kilkaset żłotych a sam
    zbieral szacunkowo kilkanascie/dziesiat tysiecy miesiecznie.

    Rozumiem, ze według Ciebie wszystko jest ok?