  • Date: Wed, 21 Feb 2007 16:05:12 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uwodzenie nieletniej..

    Olgierd wrote:
    > Powiedział(a) *Andrzej Lawa* na tej grupie:

    > 15 a "przed 20-tką" to jest jakaś różnica, nie? ;-)

    No właśnie - ja byłem skłonny przypuszczać, że to raczej jakaś 20-latka
    się zgrywa, że lada chwila będzie mieć 15 lat (tak jak ja się z
    przymrużeniem oka upieram, że mam dwadzieścia z małym ogonkiem... w
    prawdzie mam tyle samo przez ostatnie 10lat, ale kto by tam wierzył
    jakimś papierkom ;) )

    A tu siurpryza - faktycznie nastolatka :)

    Statystycznie faktycznie przeciętna 15-latka to będzie PiSaćTaKjAkOś
    "trendi" (nie wiem, czy dobrze naśladowałem ten styl) i głupio się
    hihotać (że już nie wspomnę o 15-letnich chłopakach, bo to z reguły
    jeszcze bardziej dzieciaki).

    Ale zdarzają się wyjątki...