  • Data: 2007-09-19 17:22:58
    Temat: Re: Uwłaszczenie
    Od: polaris <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Wrz, 15:15, "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> wrote:

    > To teraz bardziej na temat:http://tiny.pl/1g87
    > Szczegolnie koncowka jest istotna - ostatnie dwa dzialy.

    Dziękuję - przeczytałem dokładnie (co prawda komentarze są w różnym i
    często krytycznym tonie). Przy okazji przyszło mi do głowy wykonanie
    kilku telefonów do biur nieruchomości z zapytaniem o cenę oferowanych
    dokładnie w tym miejscu działek. Potwierdziło się to co wcześniej
    słyszałem: od X*1.3 do X*2.2 w zależności od położenia, dostępności
    mediów, bliskości drogi itp. Gdy zasugerowałem że przeznaczyłem na 1m2
    cenę X i chciałem mniej więcej tak, jak mają rodzice to poinformowano
    mnie, że "tak to tylko w Erze".

    Wniosek nasuwa się taki: nie zgadzać się z przeprowadzoną wyceną i
    przygotować się na spawę w sądzie. Jako podstawę zebrać oferty z biur
    nieruchomości oraz poczekać na roztrzygnięcie nieograniczonego
    przetargu owej państwowej instytucji, która pokaże jakie ceny ustawił
    rynek w tym miejscu. Tylko czy Wysoki Sąd weźmie takie argumenty pod
    uwagę...

    Ponawiam prośbę do osób które przeszły takie postępowanie na swojej
    lub znajomego skórze - bardzo cenne będą wszystkie informacje.

    Pozdrawiam,
    N.