  • Data: 2010-07-14 09:02:25
    Temat: Re: Uwaga groźny pies
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy wrote:

    > Albo był "znany policji" z innych zabaw albo po prostu nie
    > wiedział, że tak naprawdę możesz mu skoczyć, o ile nie masz
    > nagrania albo świadków.

    Ja - "skoczyć"?
    A czy ja mu czymś groziłem? Co najwyżej policja mogłaby mu
    skoczyć, bo macanie klamek nie jest przestępstwem. Spisaliby go, a
    potem jakby ktoś zgłosił kradzież, by go "nękali". Znaczy wezwali
    i musiałby powiedzieć że to nie on.

    Tak czy inaczej - nie sądzę żeby był "pomyłkowiczem", i nie
    pamiętał który samochód to jego...

    Pach, sam raz tak "macnąłem" klamkę w cudzym samochodzie, bo
    wydawało mi się że zaparkowany obok samochód nie jest zamknięty. I
    miałem rację, zgłosiłem to parkingowemu, a ten zadzwonił do
    właściciela.

    Ale co do nagrania czy świadków - nie przesadzajmy.
    Jak zobaczę gościa który wybija szybę w samochodzie i kradnie
    radyjko czy kamizelkę odblaskową, to nie muszę mieć nagrania czy
    świadków. Sam jestem świadkiem.

    A że "jestem znany" lokalnej policji z tego że czasem zgłaszam
    różne sprawy, jak choćby ostatnio grupkę pijanych agresywnych
    kiboli ("te, kurwa, kolarz, daj się przejechać, bo przypierdolę") na
    skwerku, śmiem podejrzewać że moje zeznania zostałyby uznane za
    wiarygodne.

    Zabawne, bo przy takich zgłoszeniach zawsze pytają z taką dziwną
    nieśmiałością "czy ma pan coś przeciwko podaniu swoich danych?"
    Zawsze mi się zdawało że istnieje obowiązek podania takich danych.

    --
    Pozdro
    Massai