  • Data: 2010-07-14 18:10:57
    Temat: Re: Uwaga groźny pies
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1opiv9cb1tip2$.h79r9lcm6snp.dlg@40tude.net Henry(k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > Użyłem złego słowa - chodziło mi o tresurę. Ja naszego psa "nauczyłem" że
    > ma ziewać jak chce wyjść na spacer - i to ma być mądre? ;-)
    Ty zrobiłeś, oczywiście, głupotę. Ale jeśli on się nauczył i to robi to jest
    mądry.
    Pies jest bowiem mądry, nawet bardzo. Szybko się uczy, że jak zrobi co mu
    człowiek każe, to dostanie jeść i nie będzie musiał głodować albo polować.
    Można też nauczyć go inaczej - że jak nie zrobi to dostanie z glana, a jak
    zrobi, to może nie. To już u zwyrodnialców jednak.

    > Owszem - w miastach ludzie są dzikie i jakieś zastraszone - zamykają nawet
    > mieszkania idąc wynieść śmieci...
    Pewnie, to normalne działanie. Bo np. jak nie zamknie i ktoś im w tym czasie
    coś wyniesie, to ubezpieczenie nie zadziała.

    > Tak to robili u nas ruscy w 45. A goście podżerać nie musieli bo wiadomo
    > było że jak pora obiadu to i gościowi się coś dostanie *). Ale to były
    > czasy mojego dzieciństwa... potem się zmieniło... i pozostanę przy swoim
    > zdaniu że nie na lepsze...
    Ja szanuję twoje zdanie, choć go w jego radykalizmie nie podzielam.
    Ale uważaj - gadanie typu "za moich czasów" to objaw starości i zbliżającego
    się nieuchronnie końca... ;)))

    --
    Jotte