  • Data: 2005-02-09 09:15:51
    Temat: Re: Uszkodzone auto przez konar
    Od: bo <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dulek wrote:

    > bo:
    >
    > Jasna sprawa. O tym wiem, bez Twojej porady, hy hy.

    > Moze zle sie wyrazilem. Zglosili sprawe do ubezpieczalni i potem juz byli
    > poza tym.

    Wlasnie ze nie byli "poza tym"
    Oni wskazali kto za niech zaplaci w ramach ubezpieczenia ale to ICH problem,
    a nie Twoj.

    > Czyli co, napisac im kwit, ze w zwiazku z odrzuceniem roszczenia, zadam
    > pieniedzy od nich?

    Czyli napisac im, ze to ONI sa strona i ty OD NICGH domagasz sie
    odszkodowania. Jesli chca, by wyplacila ubezpieczalnie to niech sie
    staraja.
    Niestety musisz byc ew gotowy go wystapienia na droge sadowa..

    > Pieknie dziekuje za zainteresowanie.
    > Pozdr. Dulek

    Pozdroweinia

    Boguslaw