eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-12 19:20:28
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Tyle samo co piekarz.
    > I to nie jest żart.
    > Jak piekarz Cię kojarzy w roli stałego klienta, a będzie miał pod
    > ręką potrzebną Ci informację, to Ci ją poda.

    Ale on żyje z chleba (oc) i z bułek (assistanse). Nie da mi bułki
    (assistance) dlatego, że mnie nie stać na chleb (oc). Może mi niczego nie
    dać (telefon). Jest faktem, że w ogóle nie dzwoniłem do niego, ale to
    właśnie dlatego, że guzik go to może obchodzić. Jest zresztą skrajnie głupie
    zawracać ludziom gitarę jak jest 112.

    > Ponieważ jest szansa, że ubezpieczyciel od OC ją ma, to jak wyzej.
    > A co najmniej poda numer do informacji telefonicznej, bo pisałeś
    > że to problem.

    No właśnie nie ma żadnych przesłanek by sądzić, że mi to poda poza "wiarą w
    ludzi". To jest taka sama wiara jak moje porozglądanie się i znalezienie
    innego klucza, innego lewarka oraz deski. Ale przecież nie musiała ta wiara
    stać się czynem bo mógł nikt nie mieć klucza, lewarka i deski. I mógłbym se
    tam stać i stać.