eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-11 23:18:51
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com>

    > Ale to jest twoje zmartwienie.

    Na razie bardziej Ty się martwisz o to niż ja

    > Żyjesz, nic ci nie jest, masz łeb i brak ubezpieczenia to kombinuj.

    Nie chce mi się, Ty kombinuj

    > Nosz kurwa, ja pierdole.Zastanów się chociaż przez chwilę. Jak wszyscy
    > zaczną dzwonić na 112 bo im się samochód popsuł na drodze i co w związku z
    > tym mają zrobić, albo że nie może uruchomić silnika bo chyba akumulator
    > padł, to w ważnej i pilnej sprawie już NIKT się nie dodzwoni na ten numer.
    > Dzieci to pojmują i nie robią wygłupów ze 112, a dorosły nie rozumie?

    A co ma z tym wspólnego 112 ?! Ja mówię, że jak ten, co drogę utrzymuje nie
    podołał to spokojnie może mi ten samochod odholować bo i tak do nieg przyjdę
    po odszkodowanie. I może płacić nie wiadomo za co jeszcze. A tak wziąłby
    sobie, zaholował do ubezpieczyciela i już możnaby naprawić.