  • Data: 2002-01-16 11:24:42
    Temat: Re: Uszkodzenie ciala w wypadku samochodowym
    Od: "Sowizdrzal" <a...@i...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W wypadku samochodowym osoba doznala obrazen ciala
    > bardzo powierzchownych, ale przez ponad 7 dni przetrzymywana
    > byla w szpitalu na obserwacji. Badania NIE POTWIERDZILY
    > obaw lekarzy i pacjentke wypuszczono do domu z dwutygodniowym
    > zwolnieniem od pracy

    Glownie z odpowiedzi p.Wiktora zrozumialem, ze na pewno
    zostanie powolany biegly sadowy z dziedziny medycyny.
    Rozumiem tez, ze to policjant prowadzacy sprawe wystapi
    o sporzadzenie tej opinii.

    Czy akt oskarzenia moze zostac sporzadzony
    bez uprzedniego przesluchania sprawcy przez policje
    (chodzi mi o wniosek oskarzonego o powolanie bieglego,
    w razie gdyby policjant posieszyl sie z kwalifikacja czynu)?

    dziekuje (takze z gory)

    Adam N.