  • Data: 2004-10-28 08:36:16
    Temat: Re: Ustawa o ochronie zwierząt a Forum Gazety Zwierzęta
    Od: "Barbara" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy jeśli napiszę, że wczoraj zastrzeliłem człowieka, niewinnego to wszyscy
    > czytający tę grupę mają obowiązek złożyć zawiadomienie o przestępstwie? To
    > jest internet. Tu ludzie potworne bzdury wypisują. nie ma co się przejmować
    > każdym artykułem. W każdym razie na pewno nie ma co od razu wdrażać
    > postępowania karnego. Takie rzeczy trzeba sprawdzić.

    Kto powinien to sprawdzić i w jaki sposób?
    A takie wypowiedzi?
    http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=128&w=16869
    956&a=17019937
    Administracja forum została o tym powiadomiona, do zgłoszenia została
    dołączona prośba o usunięcie postu. Przecież ten człowiek publicznie ogłasza
    zamiar popełnienia przestępstwa. Drugi "mądry" mu kibicuje i doradza
    http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=128&w=16869
    956&a=17020732
    Administracja, mimo zgłoszeń nie reaguje, jednocześnie podając do wiadomości
    publicznej regulamin, w którym oświadcza, że:
    4.
    Niedopuszczalne jest umieszczanie przez uczestników na łamach Forum Gazeta.pl
    treści sprzecznych z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej,
    etnicznej, czy też propagujących przemoc.
    5.
    Niedopuszczalne jest umieszczanie przez uczestników na łamach Forum Gazeta.pl
    treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i
    naruszających zasady Netykiety.

    Czy rzeczywiście powinniśmy to ignorować i przyjąć to za normę?