    From: "asmira" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustalenie ojcostwa.
    Date: Sat, 2 Sep 2006 00:02:57 +0200

    > Kilka lat temu poznałem kobietę, z którą też sypiałem.
    > Po jakimś roku czasu, Pani poinformowała mnie, że jest w ciąży.

    IMHO jeśli nie masz kasy, odpuść sobie. Jeśli cała sprawa zostanie
    upubliczniona poprzez sądy, wszyscy stracicie. Bo co jeśli się okaże, że to
    jednak Twoja biologiczna córka? Obie panie za tę akcję znienawidzą Cię do
    końca życia.
    Może to Cię w jakiś sposób pocieszy, ale mój starszy syn wygląda jak
    ukradziony spod sklepu. Zupełnie, ale to zupełnie, nie jest do mnie podobny.
    Z tym, że ja mam pewność, że to moje ;)

    A.