  • Data: 2006-09-03 08:40:06
    Temat: Re: Ustalenie ojcostwa.
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-09-2006 o 22:06:44 witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    napisał(a):

    > a rozróżniasz pojęcie grupa krwi od cechy krwi.
    > Grupa jest jedną z wielu cech krwi.
    > Wyrok SN, mówi, że nawet jak wszelkie znaki na ziemi i niebie
    > zaprzeczają bilogicznemu ojcostwu, to nie jest to podstawą (w
    > szczególności jeśli jest jedyną) do unieważnienia uznania ojcostwa.

    Z racji jakiego prawa lub ustawy?
    Z tego co do tej pory zdolalem doczytac to ojciec zostal wprowadzony w
    blad i w ciagu roku od wykrycia tego bledu moze on uchylic sie od tego
    ojcostwa.
    Czy to nie jest tez czasem krzywdzace dla (byc moze rowniez oszukanego)
    biologicznego ojca, ktory zostal pozbawiony prawa do wlasnego dziecka.
    Jego ojcostwo zostalo zatajone. Gdyby ktos mi ukradl dziecko walczylbym ze
    wszystkich sil wszelkimi srodkami ... a tu nagle sie okazuje, ze nie mam
    do tego prawa?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik