  • Data: 2006-09-02 01:59:30
    Temat: Re: Ustalenie ojcostwa.
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Asd wrote:

    > Nie chce zaprzeczac, chcę mieć pewność, że jest to moje dziecko.

    Po co?

    > Nie chce unikac kosztów , ale czy jak przedstawiłbym dowody w postaci badań
    > DNA, w dalszym ciągu sąd może przyznać ewentualne alimenty ?

    Tak. Wcale nie musisz być bilogicznym ojcem, aby po uznaniu dziecka
    płacić alimenty.
    Sąd w ogóle nie popatrzy na wyniki badań. Uznałeś dziecko więcj jesteś
    zobowiązany do łożenia na jego utrzymanie.
    Fakty bycia bilogicznym ojcem lub nie nie ma tu żadnego znaczenia.

    > Chodzi mi tutaj o to, że ja i tak będę płacił, ale dobrowolnie, a nie
    > zmuszany/zobligowany przez sąd, czy okażę sie Ona moim dzieckiem czy też
    > nie
    > Nie chce tutaj ponownie poruszać kwesti uczuć, ale chodzi o samo prawo w tym
    > temacie.

    Samo prawo mówi, że jak matka wystąpi to je dostanie, niezależnie od
    tego czy płacisz czy nie.

    > Czy ewentualny brak jej zgody ma jakiś wpływ na to, bo jeżeli jej nie
    > wyrazi, to na zdrowy rozsądek wydawałoby sie że sie ich obawia...

    Ewentualny brak jej zgody może oznaczać, że chce ci zrobić na złość i z
    dzieckiem nie ma to nic wspólnego.

    > to po jaką cholerę ruszasz sprawę.
    >
    > Masz dzieci ?
    > Masz pewność, że są Twoje ? Tak, to Tobie zazdroszczę, nie wiesz z jakimi ja
    > sie borykam myślami.
    > Ja takiej pewnosci nie mam, w tym szkopuł, a uwierz, chciałbym mieć.
    > Ponownie proszę, nie poruszajmy tutaj kwestii uczuć.

    Jak się dziecko kocha, to małe ma znaczenie czy ono jest twoje czy nie.

    Pomyśl co się stanie jak się okaże, że to nie towje.
    Może lepiej jest nie wiedzieć.