  • Data: 2005-09-20 07:01:01
    Temat: Re: Usprawiedliwienie nieobecności w szkole [GW]
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <dgnap3$h3u$1@inews.gazeta.pl>, Kira wrote:

    > No i czesto pracodawcy tak to reguluja: jest okreslona praca do
    > wykonania, ma byc zrobiona do konca okreslonego czasu, a czy ten
    > ktos ja sobie zrobi miedzy 8 a 1, czy miedzy 22 a 5 -- jego sprawa.

    Prawodawca nie pracodawca.

    > Przeciez tego nie sugeruje.

    No jak nie? Jeśli egzamin klasyfikacyjny zależy również od liczby
    nieusprawiedliwionych obecności, to to kto będzie pisał te uznawane
    usprawiedliwienia ma wpływ na przystąpienie do egzaminu.

    >Dziwi mnie tylko, ze wyznacznikiem
    > ukonczenia nauki ma byc nie okreslony poziom wiedzy, tylko jakas
    > ilosc obecnosci w szkole.

    A to są przecież różne szkoły: można nie chodzić w ogóle i uczyć się w
    domu, można chodzić wieczorowo, można chodzić jedynie w weekendy.
    Wreszcie być może są nawet szkoły dzienne, w których nauczycieli
    nie interesują obecności tylko pisanie sprawdzianów, zaliczeń,
    egzaminów i jest to odzwierciedlone w regulaminie. Choć nie wiem jak
    mogłoby się to sprawdzić w przypadku przedmiotów, na który wykonuje
    się dużo ćwiczeń praktycznych i eksperymentów: chemia, zpt, języki
    obce. W każdym razie do wyboru do koloru, ale jak już wybiera się
    takie nie inne zasady gry, to trzeba się do nich stosować.

    Renata