  • Data: 2005-09-20 07:59:45
    Temat: Re: Usprawiedliwienie nieobecności w szkole[GW]
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Renata Gołębiowska [20 Sep 2005 06:53:05 GMT]:

    > No i? Jaki to ma związek? Pod władzą lekarza też nie jestem, a
    > wypisuje mi usprawiedliwienia nieobecności.

    Nie wypisuje Ci usprawiedliwienia nieobecnosci. Wypisuje Ci tylko
    informacje: taka a taka faktycznie jest chora, ma zalecenie zeby
    nie ruszac sie z domu. A to, ze takie zwolnienie jest honorowane
    nie zalezy juz od tego czy ktos je uzna, tylko ten ktos ma z gory
    narzucone ze uznac musi.

    Kira