  • Data: 2005-09-20 09:38:21
    Temat: Re: Usprawiedliwienie nieobecności w szkole [GW]
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Renata Gołębiowska [20 Sep 2005 09:06:57 GMT]:

    > Można, ale w takim razie mówimy o zupełnie różnych rzeczach.

    Byc moze malo precyzyjnie sie wypowiedzialam ;) Mi jest tak
    naprawde obojetne, co tam na ten temat w regulaminie siedzi,
    z doswiadczenia wiem ze jak dyrekcja sensowna, to mozna sie
    odnosnie obecnosci calkiem ladnie dogadac. Moje nieobecnosci
    lubily setke przekraczac mocno, a problemow z tego powodu
    nigdy nie mialam, dostalam tylko warunek ze mam pozaliczane
    miec wszystko na minimum 5- i to bylo tyle na temat chodzenia
    do szkoly dla samego chodzenia.

    I mi sie prywatnie wydaje to sensowne.

    Dlatego o ile rozumiem, ze mozna takie warunki w podstawowce
    dawac, bo tam chodzi tez o to zeby dzieciak pod kontrola byl,
    o tyle stawiania ich doroslym ludziom nie rozumiem za diabla.

    Reformy robic nie zamierzam ;) Dyskutuje sobie dla samej tylko
    dyskusji, bo interesuje mnie temat i tyle...

    Kira