  • Date: Mon, 19 Sep 2005 22:35:44 +0200
    From: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Usprawiedliwienie nieobecności w szkole [GW]
    <dgf81c$5ut$3@news.dialog.net.pl> <dgfkr7$p5d$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dgg36o$558$1@inews.gazeta.pl>
    <xnqudbwd0ce7$.1c2cf1wcqxkpq$.dlg@40tude.net> <dggp23$m51$1@news.onet.pl>
    <r...@4...net>
    <dght0n$nl1$1@inews.gazeta.pl>
    <tb1krqvgekt5$.lttd96otuxd6.dlg@40tude.net>
    <dgjsvn$j3t$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@9...acn.waw.pl>
    <dgkkkh$53f$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <gue14bop6m7g$.136xtvv84hno9.dlg@40tude.net>
    <dgmcrj$g0n$1@inews.gazeta.pl>
    <h7jisxp5dhuj$.1ojbpkqc8k77e.dlg@40tude.net>
    <432eeb5d$1@news.home.net.pl> <x6ao8e67j8m$.nutneajf2b21.dlg@40tude.net>

    Dnia 19/09/2005 21:49, Roman G. wrote :
    > Dnia Mon, 19 Sep 2005 18:46:21 +0200, Przemysław Płaskowicki napisał(a) w
    > wiadomości:<news:432eeb5d$1@news.home.net.pl>

    > Cywilnoprawny czy administracyjnoprawny?

    > A temu to ja przecież nie przeczę :-) Ale czekaj! Żebym miał jasność:
    >
    > "Jerzy Szczepaniak, łódzki adwokat, uważa, że rację ma chłopak: - Gdy
    > skończy 18 lat, będzie mógł przedstawiać własne usprawiedliwienia, a szkoła
    > będzie musiała je honorować. _Nie_znaczy:_uznać_. Jeśli napisze: "Nie
    > przyszedłem na lekcje, bo bolał mnie brzuch", ale nie przyniesie
    > zaświadczenia od lekarza, szkoła może ocenić jego tłumaczenie za mało
> [...]
    Administracyjnoprawnym naturalnie, przejęzyczenie (przepiszniczenie?).
    Ogólnie w tym wątku się z Tobą zgadzam. Po prostu uzupełniałem Twoją
    (słuszną) argumentację :-), bo nie wszyscy muszą wiedzieć z czym
    nieodmiennie wiąże się stosunek administracyjnoprawny...
    Adwokat (i Ty) mają rację.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)