  • Data: 2005-09-19 01:24:07
    Temat: Re: Usprawiedliwienie nieobecności w szkole [GW]
    Od: "PAweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name> napisał w
    wiadomości news:432defbf$1@news.home.net.pl...
    > Ma, jeśli wymogi te są uregulowane w aktach prawa powszechnie
    > obowiązującego: konstytucja, umowy międzynarodowe, ustawy,
    > rozporządzenia na podstawie ustawy, akty prawa miejscowego.
    > Społeczeństwo (Naród) wyraża swoją wolę, wyłącznie w ten sposób.
    > Regulamin szkoły nie jest takim aktem.

    Ustawy nadały ministrowi oświaty prawo do wydawania np. rozporzadzeń ,
    zarzxadzen i innych aktów wykonawczych. W tych ramach przekazał on część
    swojej władzy kuratoriom, a one z kolei dyrekcjom szkół.
    Regulamin szkoły wcale prawnie nie wisi w powietrzu.

    A zresztaą na marginesie, naród tez nie ustalał opłaty np. za Neostradę, a
    przepisom TPSA w tym zakresie podporzadkowujesz sie, bo wiesz, ze jesli np.
    nie zapłacisz rachunku, to Ci nie tylko siec wyłącza, ale i do sądu
    skutecznie podadzą-:)).

    Zapamiętane będą słowa i czyny:
    "Polskość to nienormalność -takie skojarzenie narzuca mi się z bolesną