  • Data: 2005-09-19 01:37:48
    Temat: Re: Usprawiedliwienie nieobecności w szkole [GW]
    Od: "PAweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dgl465$fbn$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie jest to tylko mój osobisty pogląd.
    > Jest to również pogląd rzecznika praw ucznia oraz rzecznika praw
    > obywatelskich, którzy wystąpili juz z wnioskiem o naprostowanie p.
    > minister na właściwe tory, żeby więcej głupot publicznie nie opowiadała.

    No to jest was 3-ech, ale wiedz, że w 2004 r. aż 78% wniosków rzecznika
    praw obywatelskich sądy odrzuciły , jako niezasadne-:))
    Czyli mówiąc po ludzku, tylko 22 % tych wniosków miało sens! A pozostałe 3/4
    to, korzystając z twojego słownictwa, właśnie zawieraja głupoty;-)

    A rzecznik praw ucznia, gdyby podobnych wniosków z szumem nie składał, to
    mógłby ktoś pomysleć, ze taki urząd jest niepotrzebny. Aj, no i co wtedy ten
    rzecznik zrobiłby z sobą?-:))
    Więc, tak jak RPO wnioski składa, -jemu płacą, bo wnioski pisze:)

    Zapamiętane będą słowa i czyny:
    "Polskość to nienormalność -takie skojarzenie narzuca mi się z bolesną
    uporczywością, kiedy tylko dotykam tego niechcianego tematu" -Donald Tusk