  • Data: 2005-09-19 07:03:58
    Temat: Re: Usprawiedliwienie nieobecności w szkole [GW]
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Jotte [Sat, 17 Sep 2005 22:24:31 +0200]:

    > Mam inny osąd. Poinformowanie szkoły, że rodzic wie o nieobecności
    > dziecka to jedno, zaś poinformowanie szkoły o powodzie tej nieobecności
    > (usprawiedliwienie/uzasadnienie) to co innego.

    A niby czemu mam podawac komus powod? Moje dziecko mialo sraczke
    i nie zyczy sobie zeby jakas bzdziagwa odczytala to np. na forum
    klasy na lekcji wychowawczej i kazala mu sie z tego tlumaczyc.
    I w nosie mam, co ona o tym sadzi. Starczy.

    Do historii mojej podstawowki przeszlo zreszta usprawiedliwienie,
    ktore napisal wkurzony wlasnie takim zachowaniem rodzic:
    "Mojej corki nie bylo w szkole bo byla w domu."

    Kira