    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urlop i telefony w trakcie.
    Date: Thu, 26 Aug 2010 09:26:28 +0200

    W dniu 2010-08-25 11:51, spp pisze:

    > I naprawdę - nie ma ludzi niezastąpionych.

    Ale niekoniecznie w okresie urlopowym.
    Jak ktoś np. jest naczelnym adminem, ma w małym palcu konkretny system i
    jego konfigurację, to zanim zastępczy admin się w tym połapie, to jednak
    minie sporo.

    Ostatnio tak miałem, że nie mogłem podjechać rozwiązać problemu nie
    działającej sieci. Wysłałem tam kolegę. Nie, żeby się jakoś gorzej znał
    ode mnie, ale nie znał miejsca i nie rozwiązał. Zadzwonił i ja
    rozwiązałem w 5 minut, bo mi zaświtało, że kiedyś już jeden konkretny z
    wielu przełącznik się zbiesił i trzeba było go resetować. Wtedy uznałem
    to za jednorazową wpadkę tego urządzenia, ale teraz pamięć o tym fakcie
    pozwoliła mi rozwiązać problem od razu. I choć nie jestem żaden
    niezastąpiony fachowiec, to jednak rozwiązałem, a kolega nie. Pewnie, on
    by rozwiązał, jakby szukał systematycznie, ale to by mu zajęło
    zdecydowanie dłużej.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek