  • Data: 2004-05-16 13:57:37
    Temat: Re: Urlop
    Od: "Karol" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MEva" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli robi zgodnie z prawem to co miesiąc dostajesz świadectwo pracy na
    > którym jest napisane ile dni urlopu wykorzystałeś lub ile Ci wypłacili to
    > obojętne, jest tak?

    Jeszcze nie wiem - maja minie brać na trudniejsze chwile - teraz robię do
    końca miesiąca - potem może jakiś sierpień itd. - ale chciałbym pojechać w
    sierpniu na urlop i nie wiem czy będę miał choć 1 dzień. Czyli będą mi albo
    wypłacać, albo będę wykorzystywał sukcesywnie - więc w sierpień zaczynam z
    czystym kontem urlopowym ?