    From: "Angie" <J...@O...EU>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uprawnienia lekarza - zboczeniec
    Date: Fri, 12 Jan 2007 11:05:17 +0100

    news:slrneqegtn.b6v.januszek@lexx.eu.org...

    >na macaniu pacjentek tylko na tym,
    > zeby one same siebie regularnie badaly...

    Ty sie chyba gorzej czujesz. Jedno nie wyklucza drugiego. Kazdy dobry
    ginekolog przy wizycie zbada piersi pacjentki. A bylabym jak najbardziej za
    tym, aby robil to lekarz pierwszego kontaktu. Moj brat jest onkologiem i gdy
    zrobilo mi sie jakies znamie [na szczescie jak sie okazalo niegrozne] to
    wynikla rozmowa na temat m.in czerniaka i dowiedzialam sie, ze lekarz
    rodzinny powinien przynajmniej raz na rok obejrzec cała skóre pacjenta aby
    wykryc jakies podejrzane zmiany na skorze. Ja jeszcze nie trafilam na
    takiego, ktory by to robil. Ale moze gdyby tak bylo, to rak nie kosilby w
    Polsce tylu osob rocznie

    Angie