  • Data: 2007-01-12 09:54:18
    Temat: Re: Uprawnienia lekarza - zboczeniec
    Od: ps <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek napisał(a):

    > To Ty się puknij i to kilka razy bo profilaktyka wykrywania zmian
    > nowotworowych w piersiach nie polega na macaniu pacjentek tylko na tym,
    > zeby one same siebie regularnie badaly...

    Profilaktyka akurat to nie tylko badanie samych siebie, ale i badanie
    przy każdej wizycie u lekarza.
    Nie wiem, czy ktoś wie, ale z 'męskiej strony' istnieje np. profilaktyka
    dotycząca prostaty, że tak to ujmę. I też można tego badania odmówić.
    Ktoś odmówił? Nie. Czemu? Bo lekarze nawet nie proponują :)