  • Data: 2007-01-12 11:42:44
    Temat: Re: Uprawnienia lekarza - zboczeniec
    Od: akala <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Jan 2007 23:16:56 +0100, Johnson napisał(a):

    > Wydaje mi się że już robisz z siebie idiotkę.

    z tego co wiem to badanie piersi u kobiet w określonym wieku należy do
    standardowych czynności lekarza w czasie badań okresowych. Źle ci nie życzę
    ale wyobraź, że po takim badaniu lekarz skieruje cię do onkologa i co wtedy
    też będziesz miała wątpliwości. Dodam ,że np w wielu krajach ,gdzie zdrowie
    jest cenniejsze niż u nas - do standardowych badań przy pomocy USG należy
    badanie prostaty u mężczyzn np po 40. Gdy lekarz niem wykona takiego badani
    uważane jest to za błąd - u nas trzeba sobie takie badanie zamówić.
    Oczywiści lekarze mogą być różni.

    akala