  • Data: 2009-05-13 11:28:31
    Temat: Re: Uprawnienia SM
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a) :

    > z jednej strony warto wytykać stróżom porządku wykroczenia, z drugiej
    > jednak bez przesady, jeśli wykroczenie przez nich popełnione nie zagraża
    > utratą życia, uszczerbku na zdrowiu czy uszkodzenia mienia znacznej
    > wartości, to można wykazać zrozumienia trochę, że w czasie przerwy mogą coś
    > przekąsić;

    To niech zaparkują w dozwolonym miejscu. A jak ja będę chciał
    sobie zaparkować na trawniczku, by kupić sobie hamburgera?
    Bezmyślnych tępaków ze SM należy tępić. Nie mam dla tych leni
    pobłażania. Kiedyś dostałem od takich mandat, jak zatrzymałem się
    na zakazie, by zadzwonić z budki na Policję, jak mi okradziono
    samochód. Od razu informuję, że samochód niczemu, ani nikomu nie
    zagrażał w tym miejscu. Tępakom nie dało się wytłumaczyć - zakaz,
    to zakaz.

    > oczywiście nie usprawiedliwiam ich...

    No! ;-)

    Zbyszek