  • Data: 2006-02-01 08:06:24
    Temat: Re: Upierdliwa dłużniczka - jeszcze dalszy ciąg
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma) szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31-01-2006 o godz. 16:40 Czapla napisał(a):
    > ;)
    >
    > Święta racja! Tutaj było mniej więcej tak: parę lat temu doszedłem do
    > wniosku,
    > że należy coś zrobić z tą nienormalną sytuacją. (...)
    > Można było stać się złośliwcem?
    mozna, tym bardziej iz widac ze chciales pomoc. I tak dluuuugo nie reagowaliscie, ba,
    placiliscie za ta pania. Zawsze sie pojawia pytanie czy juz zaczac droga oficjalna to
    zalatwiac. Z moich obserwacji wynika, ze czlowiek biedny najczesciej placi, bo boi
    sie zadluzenia. Tylko ludzie z cholernie duuuza dawka bezczelnnosci nie placa, a
    najczesciej sa to wlasnie ci co nienajgorzej zarabiaja. Znaja sytuacje w polsce i
    wiedza ze postepowanie moze trwac i ... kilkanascie lat. Zrobi bolesna mine
    przed sadem, to sad polowe dlugu i odsetki umorzy. I co? nie oplaca sie zadrzec z
    sasiadami??

    Łukasz Kuźma

    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Poczuj siłę prawdziwych eksplozji! Przetestuj swoje kino domowe!
    Niewidzialny na DVD!
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.p
    l%2Fas%2Fniewidzialny.html&sid=647