  • Data: 2006-02-01 12:01:27
    Temat: Re: Upierdliwa dłużniczka - jeszcze dalszy ciąg
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi mi o to, że egzekucja z nieruchomości zaczyna się od wezwania do
    > zapłaty w terminie 2 tygodni. Myślisz że wtedy nie zapłaci?

    Tak właśnie myślę, ale zaczynam mieć wątpliwości. Wszystko zależy kto wzywa do
    tej zapłaty - jeśli spółdzielnia, to ona na pewno pisma nie odbierze, bo nigdy
    nie odebrała jeszcze żadnego pisma wymagającego potwierdzenia odbioru. Babsko
    chodzi na pocztę i sprawdza od kogo jest przesyłka. Jak rok temu przyszedł
    nakaz z sądu to odebrała i złożyła sprzeciw (całe szczęście! Dzieki temu
    dopiero wpadła w koszty :). Jeśli więc to komornik ją wezwie do zapłaty, to ona
    rzeczywiście może takie pismo odebrać.

    Pozdrawiam

    Czapla