  • Data: 2009-06-03 15:52:59
    Temat: Re: Umyślne potrącenie - co dalej?
    Od: mocniak <m...@t...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Icek napisał:
    > od lewej:
    >
    > tory-separator-jezdnia-wysepka/przystane/peron/cokol
    wiek - kraweznik -
    > chodnik
    >
    > Ile ten rowerzysta zajmowal miejsca, ze auto nie moglo go wyprzedzic ??
    > Zajmowal pas i peron ??
    >

    > Mi to wyglada na rasowa sytuacje w ktorej rowerzysta poczul sie oburzony
    > tym, ze ktos z samochodu na niego trabi i poprostu jechal zygzakiem nie
    > dajac sie wyprzedzic

    To był przystanek autobusowy bez zatoki. Tak, takie też istnieją. Ja nie
    wiem jak ty nie możesz zrozumieć, że był do dyspozycji pas o szerokości
    ~3,5m ograniczony po jednej strony separatorem, a z drugiej niskim
    krawężnikiem, a kierowca wybrał wyprzedzenie rowerzysty chodnikiem.
    Pisali ci to już 10 razy, a ty nadal robisz z siebie idiotę.

    --
    Mocniak