  • Data: 2003-01-19 10:05:58
    Temat: Re: Umowa z developerem - ostateczny koszt budowy
    Od: "p1w" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yar65" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b0ckv6$bvq$1@news.onet.pl...
    > Przygotowuję się do podpisania umowy kupna mieszkania budowanego przez
    > developera. Termin oddania 30.09.2003 r. Otrzymałem od nich projekt umowy,
    > którym znalazłem m. in.:
    >
    > 1. Wstępny koszt budowy wynosi ............. PLN
    > 2. Do określenia ostatecznego kosztu budowy lokalu uwzględniona będzie
    > inwentaryzacja powykonawcza lokalu.
    >
    > Nie podoba mi się pkt. 2.
    > Chciałbym wiedzieć, ile mam zapłacić za ten lokal teraz.
    > Przecież powołując się na pkt.2 umowy developer może zażądać dowolną kwotę
    > po wybudowaniu lokalu :(((
    >
    > Czy żądać skasowania tego punktu?
> [...]
    Bez jaj. Kupujesz mieszkanie np. 50m kw. i musisz znać jego ostateczną cenę.
    Ten obmiar powykonawczy to pretekst do dowolnego podwyższania jego ceny w
    przyszłości, chyba że jest zastrzeżenie że cena może zmienić się tylko ze
    względu na obmiar, a nie z jakiegokolwiek innego powodu.. Jaki w ogóle
    koszt budowy w pkt 1? Co cię obchodzi za ile dev zbuduje mieszkanie ? Ty
    masz wiedzieć za ile je kupisz i kropa.
    Z daleka od takich dev

    Pozdro