  • Data: 2003-01-19 20:39:04
    Temat: Re: Umowa z developerem - ostateczny koszt budowy
    Od: "asior" <a...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b0e8lv$sts$1@foka.acn.pl...

    (ciach!)

    > nawet
    >
    > Czy ty przypadkiem nie mylisz spoldzielni z deweloperem?

    Kolega zdecydowanie myli spoldzielnie z deweloperem. Moge zacytowac moja
    umowe z deweloperem:

    ""Strony ustalaja, ze jezeli po zakonczeniu budowy okaze sie, ze udzial
    w czesciach wspolnych bedzie sie roznil od opisanego w $2, to zmiana ta
    nie spowoduje zmiany Ceny (...)".
    "Strony ustalaja, ze faktyczna powierzzchnia lokalu wraz z
    przynaleznoscia moze roznic sie od powierzchni okreslonej z $1 w
    granicach 2% w obrysie stanu surowego, zas kazda ze Stron bedzie miala
    prawo w takim przypadku wystapienia do drugiej Strony o dokonanie
    doplaty lub zwrptu nadplaty wylacznie w przypadku przekroczenia
    powyzszego procenta tolerancji".

    Cena jest ustalona i moze zostac zmieniona tylko w przypadku zmiany
    stawki VAT oraz jest waloryzowana raz na kwartal wskaznikiem GUS. W cene
    wliczona jest cena mieszkania + cena czesci wspolnych (nie chce mi sie
    przepisywac odpowiedniego akapitu, bo jest dlugi).

    Asia