  • Data: 2003-01-20 08:16:04
    Temat: Re: Umowa z developerem - ostateczny koszt budowy
    Od: "Aaapsik" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Grzegorz W. Fedorynski <a...@z...mimuw.edu.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.44.0301190014340.14688-100000@joa
    nna.jfedor.org...

    > Wszędzie jest tak, że płaci się za metraż według ostatecznego obmiaru.
    > Różnice zwykle nie są duże, choć słyszałem, że zdarzyło się komuś dostać
    > mieszkanie o dwa metry większe (i droższe).
    znam przypadek o 3,5 m2 :-) - ale developer lamer, choc dobrze zbudowal :-)

    tu chcialbym zwrocic uwage na sposob okreslanai powierzchni w umowie (np. wg
    zalczonego rysunku, gdzie jest powierzchnia uzytkowa)
    a sposobem wyliczenia po wykonaniu (np. w swietle scian zewnetrznych, czyli
    z uwzgledniemi scian wewentrznych)

    w ogole to cuda sa develeporami :-))))
    nastawa sie, ze wydasz jakies 10 % wiecej niz jest teraz cena :-)))

    Piotr A.