  • Data: 2007-08-01 22:24:00
    Temat: Re: Umowa przedwstępna z brakiem zadatku...
    Od: "baya" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy kara umowna nie zabezpieczy mmnie? Chcę do umowy dopisać coś
    takiego:
    > "Sprzedający zobowiązuje się do poddania się egzekucji wprost z aktu
    > notarialnego na podstawie art. 777 kodeksu postępowania cywilnego.
    Sprzedający
    > oświadcza, że kara nie jest rażąco wysoka."

    Jeśli nie sprzeda, to masz prawo domagać się zapłaty kary umownej, ale jeśli
    okaże się, że zechcesz zrezygnować z zakupu, to stracisz 30 tys.
    Umów się na rozmowę z notariuszem, jakimkolwiek, to nic nie kosztuje,
    powiedz wprost jak ma wyglądać ta transakcja, to dla niego nie nowość, on
    najlepiej wyjaśni Ci wszystkie zawiłości i zagrożenia.