eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa o wspolnej odpowiedzialnosci materialnej a zuchwala kradziez › Re: Umowa o wspolnej odpowiedzialnosci materialnej a zuchwala kradziez
  • Data: 2012-05-22 11:09:54
    Temat: Re: Umowa o wspolnej odpowiedzialnosci materialnej a zuchwala kradziez
    Od: maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-22 10:58, Q pisze:

    > Tak wiem... ale wez postaw sie w jej sytuacji:
    > miala 2 wyjscia:
    > 1. dalej nie miec pracy (a jakos trzeba zyc)
    > 2. miec prace, ale podpisac umowe o odp. materialnej
    >
    > Zreszta umowa sama w sobie nie ma jakichs dziwnych punktow
    > (czytalem ja - jedna strona A4 napisana calkiem jasno, zwiezle).
    >
    > Watpliwosci dotycza zagadnienia gdzie zaczyna a gdzie konczy sie
    > granica owej odpowiedzialnosc.
    > No wlasnie - gdzie?
    > Czy to jest jakos prawnie zdefiniowane,
    > czy ma polegac na (IMHO nieslusznym) "widzimisie" szefowej?

    Znajoma może doliczyć sobie te 200zł do kosztów dojazdu do pracy, tak,
    jak ja np. doliczam do kosztów paliwa mandaty za przekroczenie prędkości.
    Może też poszukać jakiegoś ubezpieczenia, które ją będzie w takim
    przypadku chronić.
    Na przyszłość - mimo wszystko wzywać ochronę, bo wtedy to oni byli
    nieskuteczni.
    Może wreszcie kupić sobie na lewo giwerę i przy następnej okazji położyć
    trupem takiego żula. Potem zrobi karierę w mediach.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.