  • Data: 2008-02-22 19:14:29
    Temat: Re: Umowa o prac
    Od: "Paweł Marcisz" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lut, 20:03, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Dobrze, przeoczyłem.
    >
    > Ad rem, to wyjaśnij mi, na czym polega szkodzenie komuś poprzez realizację
    > prawa zatrzymania?

    Np. że nie będzie mógł pobierać pożytków rzeczy, sprzedać ich po
    korzystnej cenie, wykonać jakiejś umowy z nimi związanej etc.

    > Przecież jak ureguluje dług, to mu oddajesz jego rzecz.
    > To nie tyle szkodzenie, co po prostu nie danie się oszukać.

    Skodą jest każdy uszczerbek, ew. każdy uszczerbek w dobrach
    materialnych. Niezależnie od tego, czy jest powodowany w obronie
    koniecznej, przy okazji niedania się komuś oszukać, czy jakoś inaczej.